Beroende..

Aaaah, kan inte sluta!
Lite ont i fingrarna, men jag bryr mig inte, det är ju sååå kul!!

Har skickat iväg en fråga som jag vill ha svar på innan jag kan göra "hålet" för tummen på andra vanten, och det är bara tre varv kvar tills dess.
Får inte riktigt till det när jag ska lägga upp maskor igen när man har lyft av tummaskorna... Hmm... Har provat att göra stickad uppläggning som jag har lärt mig, men det blir inte så bra som jag vill att det ska bli, och sen tycker jag det är svårt att plocka upp maskor där när man sen ska sticka tummen..

Tips är alltid välkomna! :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det ser jättebra ut.
/kram från pappa

2007-11-23 @ 14:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0