Ser målsnöret!

Dom är färdiga!! Mina första par vantar!! Asså mitt första par "vanliga" vantar. Har ju stickat lovikkavantar förut men det räknas inte.... :)

Tummarna gick bra bara jag tog mig i kragen och gjorde dom. Det enda som ska göras nu är att jag ska fästa alla trådarna. Det är inte direkt den roligaste biten heller, men det går ju fort bara man gör det. Måste leta fram nålen...

Just det. De små blå lovikkavantarna till Axel är också klara. Ska bara fästa trådarna där också, och brodera på dom så är dom färdiga, men det känns inte som någon större katastrof om dom får ligga en vecka eller två. Det är ju ändå en månad kvar till jul. :)

Idag ska jag nog ta och riva upp ett par andra vantar som jag har börjat sticka och göra iordning dom. Dom blev lite för korta.. Typ likadana som dom vita, fast gråa... ;)
Skadar aldrig att ha två par, så disträ som jag är... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0