Drygt.

Det är ju inte ens roligt när man har köpt en ny härva för att kunna avsluta den fina duken man har påbörjat, och man kommer ihåg hur tråkigt och jobbigt det är att nysta, när man inte har nån garnvinda!! Det bara trasslar sig.
*suck* Man blir lite avslagen i ivern måste jag ju påstå....

Så, nån som har någon över? :P

Kanske ska sätta mig lite med mitt lilla projekt en stund.
Samtidigt så är jag sugen att börja virka en egendesignad löpare som jag nyligen har knåpat ihop ett mönster på.
Men jag kan inte bestämma mig vilken grovlek jag ska ha på garnet och vilken färg... Nej, det måste nog tänkas på lite mer tror jag. :)
Det var ganska kul att konstruera något eget. Har alltid tyckt mig vara för mycket amatör för att göra något sånt, men det var inte så svårt. :)
Man skulle bara ha behövt ett större rutat block än A4... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0