Lite efter..

Ojojoj.... Här har jag inte skrivit på ett tag märker jag. Har TÄNKT skriva fler gånger men det har inte blivit, men efter igår så insåg jag att folk faktiskt är inne här och tittar, och ganska många också, så jag kan ju inte göra er besvikna.
Tröjprojektet är lite avstannat, mest pga att jag har hittat en ny passion som jag helt hade glömt bort: VIRKNING!
Virkar dukar på löpande band just nu. Har inte fäst trådarna eller pressat en enda en, så det ligger typ 10 dukar lite vågiga och med hängande tåtar i handarbetsskåpet, men jag ska väl ta tag i det så småningom. :)
Ska försöka ta lite bilder och lägga upp, även fast det kanske inte syns så bra när dom är opressade, men men, det är ju alltid nått. :)

Snart får det vara bra med dukar dock, jag menar hur många behöver man egentligen?! Det gränsen är nog överskriden för länge sen, men det kan inte hjälpas.. :P
Nästa anhalt blir en sjal. Har hittat ett jättefint mönster på en trekantssjal som jag så gärna vill virka, men det är ju det där med pengar att köpa materialet för.... Dom växer ju inte direkt på träd just nu kan man ju lugnt säga.. Får leta i soffan och under madrassen och grejer och se om man hittar lite kosing. :)

Nej tillbaka till pluggandet. Ska bli bättre på att uppdatera. Promise. :)
Take care, over and out.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej gumman!
Hur kändes det på intervjun?
Kram/Pappa

2008-04-11 @ 07:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0