Födelsedagsprojektet.

Framåt går det, och det är ju så roligt och rogivande. :)

Fast det är inte en så stor överraskning längre, som jag hade hoppats att det skulle bli. Är lite osäker på storlekarna i mönstret. Fick göra för 12 år till mig själv. Nu har ju jag ganska små fötter så det var kanske inte så konstigt men i alla fall.. :) Så jag kände att jag var tvungen att ringa och fråga om lite mått, så jag fick mått på hur lång fot han har och på hur långt han har från häl till knävecket. Ja, det ska ju då bli jaktsockar till lilla pappa. :)
Och när jag hade fått måtten så frågade han: "Vilken färg blir dom då?"
Men det avslöjade jag inte! Ett litet överraskningsmoment kan väl ändå få finnas kvar. (Bara hoppas att han inte läser det här.. Men det är nog inte så stor risk, han brukar glömma bort sig.. ;))

Fort framåt går det också.



Vi var till Örnsköldsvik i helgen och dansade, och jag hade då veckan innan stickat hela skaftet och hälsteget på första sockan, men ville slippa sitta med mönstret i bilen, så därför började jag på andra sockan samtidigt.
Som blir jättefina! Bilderna gör inte färgerna rättvisa. Dom är mycket brunare än vad dom ser ut.

Så nu blir det till att förflytta sig till soffan och sticka vidare litegrann innan sambon kommer hem och det är dags att laga middag. :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fina sockar, ok färg.Som du ser så tittar lilla jag mer än du tror. Puss o kram

Ps. Farmor o Farfar hälsar

2008-02-11 @ 18:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0