Garnshopping!

Jajamen! Garnshopping blir det idag! :D
Idag ska det inhandlas garn till tröjan som jag har längtat i flera veckor till att få sätta igång med.
Jag har nästan helt bestämt mig för vilka färger jag ska ha. Tänkte mig en mörkgrön grund, med ränder i en ljusare grön nyans, samt en liten färgklick av rosa kanske..? :)
Men vem vet, det kanske ändras så fort jag kommer till butiken. Man vet ju inte vilka färger dom har inne heller, men jag hoppas på att dom har färgerna jag har tänkt mig. Tror nämligen att det kan bli riktigt snyggt. ;)
Längtar längtar! Inte långt borta nu!
Jag kommer försöka att komma ihåg att lägga ut bilder allt eftersom projektet framskrider, så gott jag kan. Ska försöka ta en before-shot på nystanen också. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0