One down...

...one to go.
En socka klar alltså. :) Stickade klart den nu på förmiddagen på min lediga dag.
Som synes på bilderna så är skaftet på den andra nästan klart också, så nu är det inte långt kvar, innan de kan invigas av sin mottagare. :P

Har funderat fram och tillbaka på vilka färger jag ska ha på tröjan, som nog blir nästa projekt (eventuellt i alla fall, då jag har fått ett till par jaktsockar att sticka till svärfar. ;)).
Svart, rött, grönt, grått?! Vet inte vilka färger jag ska välja. Jättesvårt ju.. Man vill ju att det ska bli bra, även om det är första försöket. :)
Hmm... Får nog fundera vidare ett tag till. har ju lagt upp en bild på mönstret här på bloggen i ett tidigare inlägg och tar gärna emot tips. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0